Olé per la E!: “Vull que la imatge de Lleida sigui una E...” .
Olé per la E!
El concepte de “màrqueting ciutadà” que promovem des d’aquest blog troba la seva màxima expressió en el grup de Facebook: “Vull que la imatge de Lleida sigui una E...” .
Aquest grup ha aconseguit 800 membres en menys d’una setmana, per què tanta gent en tant poc temps?
Perquè la nova icona de Julio Estrela, creador i promotor del grup, és simplement genial. Expressa en un únic símbol dos trets identitàris únics i compartits per tots els lleidatans i lleidatanes: la senyera del nostre patrimoni cultural, la Seu Vella, i, la nostra parla, amb la seva “e” característica.
El grup, en principi una iniciativa particular o empresarial com qualsevol altra, ha adquirit un significat diferent en el moment que el seu creador ha revelat que és Ambaixador per Lleida des de fa 6 anys.
Els Ambaixadors i Ambaixadores per Lleida són persones compromeses amb la promoció de Lleida a l’exterior. Ciutadans i ciutadanes que per diversos motius viuen a fora de Lleida, però, que han decidit continuar vinculats a la seva Ciutat. Treballant per Lleida.
Les xarxes socials com el Facebook, amb un senzill click, possibiliten el compromís ciutadà amb aquelles iniciatives, causes i símbols, que són comuns per a tots i totes.
I no només això, difonen aquest compromís per una xarxa de comunicació immensa e interconnectada, fent arribar la nostra identitat col•lectiva i el nostre patrimoni a milers de persones.
Això, és el “màrqueting ciutadà”.
Julio Estrela vol utilitzar les xarxes socials a Internet per fer realitat el seu compromís amb la nostra Ciutat i ja ho ha aconseguit. Molta sort!
El concepte de “màrqueting ciutadà” que promovem des d’aquest blog troba la seva màxima expressió en el grup de Facebook: “Vull que la imatge de Lleida sigui una E...” .
Aquest grup ha aconseguit 800 membres en menys d’una setmana, per què tanta gent en tant poc temps?
Perquè la nova icona de Julio Estrela, creador i promotor del grup, és simplement genial. Expressa en un únic símbol dos trets identitàris únics i compartits per tots els lleidatans i lleidatanes: la senyera del nostre patrimoni cultural, la Seu Vella, i, la nostra parla, amb la seva “e” característica.
El grup, en principi una iniciativa particular o empresarial com qualsevol altra, ha adquirit un significat diferent en el moment que el seu creador ha revelat que és Ambaixador per Lleida des de fa 6 anys.
Els Ambaixadors i Ambaixadores per Lleida són persones compromeses amb la promoció de Lleida a l’exterior. Ciutadans i ciutadanes que per diversos motius viuen a fora de Lleida, però, que han decidit continuar vinculats a la seva Ciutat. Treballant per Lleida.
Les xarxes socials com el Facebook, amb un senzill click, possibiliten el compromís ciutadà amb aquelles iniciatives, causes i símbols, que són comuns per a tots i totes.
I no només això, difonen aquest compromís per una xarxa de comunicació immensa e interconnectada, fent arribar la nostra identitat col•lectiva i el nostre patrimoni a milers de persones.
Això, és el “màrqueting ciutadà”.
Julio Estrela vol utilitzar les xarxes socials a Internet per fer realitat el seu compromís amb la nostra Ciutat i ja ho ha aconseguit. Molta sort!
10 Comentaris:
Quina poca-soltada. Al Facebook també hi ha un grup que diu que està fins als ous de la brometa de "Lleide", i ara volem promocionar la E? Com ens hem de veure!
Es pot promocionar el que es vulgui, però, hi ha cosses que generen un valor afegit. El facebook és un mitjà potentísim per a la promoció de Lleida a l'exterior, de les seves empreses, del seu capital humà, etc. Estar fins als ous de la brometa de "Lleide" i reivindicar l'orgull per aquest fet distintiu en la parla, jo no ho veig incompatible.
Estaria bé que abans de fer aquestes coses, algú es preocupés perquè Lleida tingués escut i bandera oficials, no com ara. A veure si l'Ajuntament es mou i actua com déu mana.
Amic Anominm: sera la poca-soltada que tu vulguis pero l'altre grup que tu dius no ha aconseguit en 10 dies el que el Julio ha aconseguit: més de 2.200 amics (entre altes fites). Josep-Enric, valent, per qué no obres un grup al facebook promocionant el que a tu em sembla que t'inquieta, i a veure si aconsegueixes el mateix que ha aconseguit el Julio. Es que mira que costa poc parlar, i només falta que un lleidatà faci algo que destaqui per que el fotem per terra... es que en som d'animals!
Manel, ja ho he fet, però sense ànim de comparació... Només per poder expressar que no s'hi està d'acord, cosa que es veu que no es pot fer en el grup multitudinari.
La nostra "e" característica dius? Ja de passada podrieu afegir al costat "75", que deu ser la mitjana de quocient intel·lectual entre les persones que donen suport a iniciatives com aquesta.
això fa pudor de sociatisme
tuf, si et refereixes a aquest blog, no està vinculat a cap partit polític.
Potser el 75% de coeficient intel·lectual que diu l'anònim, s'hauria de associar a aquells que associen diferència a connotacions pejoratives.
Fem de la singularitat un punt fort i no una debilitat!!
et neuf:
La nostra "e" no és més singular que la "e" de Girona, ni que la de Tarragona, ni que la de Barcelona. Per què la nostra ha d'esdevenir símbol de res?
Em continua semblant una proposta ridícula, absurda i fruit de ments ignorants.
Publica un comentari a l'entrada