Lleida Qualitat. Fem marketing ciutadà a la xarxa!
Una de les webs institucionals lleidatanes amb un disseny més innovador i acurat és la web de “Lleida Qualitat”, una iniciativa del Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida . Aquest espai web ens permet realitzar un “tast virtual” des de diferents punts geogràfics alhora, per a promocionar els productes més excel·lents de les Terres de Ponent.
El Director d’aquest Patronat, que aposta en aquest projecte per la creativitat i l’originalitat, és en Gerard Guiu, un polític jove i actiu en les xarxes socials. És el propi Director qui ha creat un grup a Facebook amb el nom: “Campanya Lleida Qualitat” on fa una presentació d’aquesta iniciativa.
Gran part de l’èxit (o fracàs) d'aquest tipus d'iniciatives públiques recau en el nivell d'identificació del consumidor amb la "marca" que volem crear. En primer lloc, perquè el consumidor consumeixi, amb redundància inclosa. I, en segon lloc perquè el consumidor en parli.
A tots els lleidatans i lleidatanes ens interessa que aquesta campanya tingui èxit, un èxit rotund:
Per això des d’aquest blog proposem una acció de “marketing ciutadà”:
"Cargols de Lleida", Coca de recapte de les Terres de Lleida, Pera de Lleida, Neules de Lleida, Embotits de Lleida, Vedella del Pirineus, Torrons d'Agramunt, Formatge dels Pirineus catalans, Oli de les Garrigues.
Participa! Fem Lleida Gran!
El Director d’aquest Patronat, que aposta en aquest projecte per la creativitat i l’originalitat, és en Gerard Guiu, un polític jove i actiu en les xarxes socials. És el propi Director qui ha creat un grup a Facebook amb el nom: “Campanya Lleida Qualitat” on fa una presentació d’aquesta iniciativa.
Gran part de l’èxit (o fracàs) d'aquest tipus d'iniciatives públiques recau en el nivell d'identificació del consumidor amb la "marca" que volem crear. En primer lloc, perquè el consumidor consumeixi, amb redundància inclosa. I, en segon lloc perquè el consumidor en parli.
A tots els lleidatans i lleidatanes ens interessa que aquesta campanya tingui èxit, un èxit rotund:
- perquè és una campanya que paguem entre tots,
- perquè aquests productes que engloba la marca “Lleida Qualitat” formen part de la nostra cultura i la nostra dieta, són patrimoni de tots i totes,
- perquè el futur del territori i de les famílies que hi viuen, depèn, en un mercat tant competitiu, d’una aposta col·lectiva per a la promoció dels nostres productes a l’exterior.
Per això des d’aquest blog proposem una acció de “marketing ciutadà”:
- Uneix-te al grup “Campanya Lleida Qualitat”. El potencial de difusió a Facebook és exponencial, si s’uneixen al grup 100 persones, i cada persona té, per exemple, 100 amics, la campanya impacta a 10.000 persones.
- Convida als teus contactes a unir-se al grup.
- Fem “marketing viral”, la difusió d’aquesta campanya multiplicarà els seus efectes si es creen grups per a cada un dels productes (ja ho hem fet, excepte els Caragols que ja existia), uneix-te!.
"Cargols de Lleida", Coca de recapte de les Terres de Lleida, Pera de Lleida, Neules de Lleida, Embotits de Lleida, Vedella del Pirineus, Torrons d'Agramunt, Formatge dels Pirineus catalans, Oli de les Garrigues.
Participa! Fem Lleida Gran!
Publica un comentari a l'entrada